Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Registracija:
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini pitbike.si se je potrebno registrirati. Med registracijo si uporabnik sam izbere uporabniško ime in geslo, ki ju bo uporabljal pri vseh nadaljnjih nakupih. Ponudnik si pridružuje pravico da lahko po telefonu preveri vsakega na novo registriranega člana. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni na spletni trgovini pitbike.si.

 
Naročanje:
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine pitbike.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete nam pošljite e-mail na info@pitbike.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Naročene izdelke vam dostavimo preko kurirske službe DPD in pošte Slovenije, razen če kot kupec navedete, da boste naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja.
Kupoprodajna pogodba med nami kot ponudnikom in vam kot kupcem je sklenjena v trenutku, ko oddate naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena v našem podjetju 30 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.
Pridružujemo si pravico, da z naše spletne trgovine kadarkoli odstranimo katerikoli izdelek, da z njega odstranimo in spremenimo katerokoli vsebino, tudi ceno.


Postopek registracije:
Če ste nova stranka se je za začetek potrebno registrirati, koraki registracije so naslednji. Kliknete na Moj račun in nato pod rubriko Nov kupec kliknite Nadaljuj, kjer je potrebno vnesti podatke, ki so označeni z zvezdico, prav tako si izberete poljubno geslo, ki ga vnesete pod Geslo in še enkrat pod Potrditev gesla, kliknite Nadaljuj in izpiše vam, da ste se uspešno registrirali. še enkrat kliknete Nadaljuj in že lahko koristite vaš ustvarjen račun.
Na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli dobite še potrdilo o registraciji.
Ob naslednji uporabi spletne trgovine kliknete na Moj račun, vnesite vaš e-poštni naslov, ki ste ga uporabili za registracijo, ter vaše geslo, ki ste ga izbrali pri registraciji. Nato kliknete Prijavi se in že lahko nakupujete.
 
Postopek naročanja in popravilo naročila:
 
Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake.
 
1. korak:

Izberite Velikost ali Barvo artikla (vsi artikli nimajo te možnosti), kliknete V košarico, napišete količino, ki jo želite naročiti, kliknete Osveži in nato Naročilo.
 
2. korak (Informacije o dostavi):

Tukaj lahko dodate komentar k naročilu, s klikom na Spremeni naslov pa izberete drug naslov za dostavo pošiljke.
 
3. korak (Informacije o plačilu):

Trenutno je na voljo samo plačilo po povzetju.

4. korak (Potrditev naročila):

Pregled in popravilo naročila. Naslov dostave – s klikom na Uredi lahko popravite podatke naslova dostave pošiljke. Izdelki – s klikom na Uredi lahko odstranite izbrane izdelke, spremenite količino določenega izdelka ali se vrnete nazaj v trgovino in dodate še druge izdelke. Naslov plačnika – je enak naslovu dostave. Način plačila – trenutno je na voljo samo plačilo po povzetju. S klikom na Potrdi naročilo je nakup zaključen in več ni možnosti popravila le-tega.
Čeprav bomo vedno storili vse kar lahko, da bomo obdelali vaše naročilo, se lahko z izjemnih okoliščinah (izčrpana razpoložljivost blaga pri nas in pri dobavitelju) vaše naročilo zavrne čeprav ste že prejeli sporočilo o obdelavi naročila. Pridružujemo si pravico, da lahko to storimo kadarkoli pride do takšnih izrednih okoliščin. Pri tem ne nosimo nikakršne odgovornosti do vas ali do katere koli tretje osebe za to, da naročilo ni bilo obdelano, po tem ko smo vam že poslali potrdilo naročila. V primeru, da ste naročilo že plačali, vam bomo znesek vrnili na vaš TRR račun.
 

Dobavni rok:
Vsa naročila izdelkov so odvisna od njihove razpoložljivosti. Dobavni rok je od 2 do 11 dni. Na dobavni rok vpliva naročena znamka artikla in dobavljivost artikla. Naši dobavitelji imajo večino artiklov na zalogi, v primeru če ga mi nimamo. V skladu s tem, če obstajajo težave v zvezi z dobavo naročenega izdelka oziroma izdelek trenutno ni dobavljiv, vas bomo o tem ustrezno in pravočasno obvestili na vaš e-naslov. 
 

Cene in plačilo:
Cena izdelkov je takšna, kot je v trenutku naročila na naši spletni strani, razen v primeru napake. Končna cena izdelka je lahko manjša ob uveljavljanju ustrezne kode za popust.
Čeprav si na vse načine prizadevamo, da so cene prikazane na spletni strani pravilne, lahko pride do napake. Če odkrijemo napako, vas bomo o tem ustrezno obvestili, in vam zagotovili možnost, da naročilo potrdite ali odpoveste. Če ne bomo mogli vstopiti v stik z vami, naročila ne bomo obdelali in se bo smatralo za odpovedano, pri čemer vam bomo morebitno plačilo povrnili.
Cene izdelkov se lahko kadarkoli spremenijo, vendar pa razen v primeru napake, ne vplivajo na vaše naročilo.
Cena na spletni strani vključujejo DDV, ne vključujejo pa stroška dostave, ki se obračuna ob koncu nakupa pri skupni ceni.
 
Načini plačila:
Plačilo blaga je možno na sledeče načine:
 
Z gotovino po povzetju:
Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave, ki so navedeni v našem ceniku dostave.
 
Preko TRR po izdanem predračunu:
Kupcu izdamo predračun zahtevanega blaga ali naročila in ga poravna na TRR podjetja preden je paket odposlan.
 
Preko Paypal-a:
Če izberete to opcijo vas sistem samodejno pošlje na Paypal, kjer potrdite plačilo.
 
Na sedežu podjetja z gotovino ali bančno kartico:
Kupec plača z gotovino ali bančno kartico na prevzemnem mestu, po izdanem računu.
 
Obročno plačilo: Plačilo na obroke z 1,2,3! krediti.

Od 6.4.2016 nudimo možnost plačila na do 36 obrokov za zneske od 250,00 do 4.000,00 eur. Obročno plačilo se sklene v našem prevzemnem mestu v Celju. Vse pogoje 1,2,3! kreditov lahko preverite na spletni strani Intesa Sanpaolo banke, lahko pa kontaktirate nas, da vam pošljemo seznam dokumentov, ki jih potrebujete.

 
Dostava blaga:
Če ste pri naročilu izbrali možnost "Dostava po pošti" vam bomo naročeno blago dostavili preko kurirste službe DPD in Pošte Slovenije. Cena dostave je fiksna 3,50 eur pri nakupu do 98,00 eur. Pri nakupu nad 99,00 eur je dostava brezplačna. Brazplačna dostava ne velja za nakup motorjev - pitbajkov in ATVjev. 
Pri nakupu po povzetju in pošiljanju preko Pošte Slovenija je treba prišteti še provizijo za odkupnino, ki jo za tovrstne storitve pošta zaračuna prejemniku. Ta provizija znaša 0,96 eur pri znesku odkupnine do 96 eur. Pri znesku - odkupnini nad 96 eur znaša provizija 1% od vrednosti paketa.
Te provizije pri pošiljanju preko DPD ni! Večino paketov pošiljamo preko pošte DPD. Pošta DPD vam dostavi paket na dom, pred tem vas obvesti z okvirnim časom dostave. Prav tako se lahko dogovorite s kurirjem, da za vas paket pusti na bencinskem servisu Petrol ali Pošti Slovenije.
Prizadevali si bomo, da bomo vaše naročilo odposlali že isti dan kot je bilo naročeno, kljub temu pa lahko pride do zamud zaradi razlogov kot so prilagajanje izdelkov in nastanek nepredvidenih okoliščin.

 

Prenos tveganja in lastninske pravice:

Tveganja za izdelek postanejo vaša odgovornost od trenutka dostave. Lastninsko pravico izdelkov prevzamete, ko prejmemo celotno plačil vseh dolgovanih zneskov v zvezi s stroški dostave.
 
 
Zamenjava blaga:
Če kupec naroči artikel in mu ne ustreza (prevelik, premajhen, napačen nadomestni del,….) in ga želi zamenjati, nas mora o tem obvestiti 3 dni od prejetja blaga. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj in poslali mu bomo tistega za katerega smo se dogovorili. Edini strošek, ki bremeni kupca je vračanje artikla in ponovna dostava.
Blago za zamenjavo mora biti NOVO (v originalni embalaži, z etiketami, nerabljeno, ...), če smatramo, da je blago bilo uporabljeno ali je brez etiket, embalaže ter poškodovano vam ga žal ne moremo zamenjat.
 

Vračilo blaga:
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni od prevzema. Nato mora v roku najkasneje 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (Trgovina in storitve, Boštjan Šalej s.p., Gorica pri Šmartnem 49a, 3000 Celje). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.
Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dni od odstopa pogodbe (nakupa). 
Če kupec vrača blago, ki ga je napačno naročil po njegovi krivdi, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.
Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki jih ni v redni ponudbi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.
Kupec je po izvedbi naročila, dolžan v vsakem primeru prevzeti dostavljeno blago in nato v 14 dneh od prevzema sporočiti, da odstopa od pogodbe. Če kupec ne prevzame blaga, ki ga je naročil, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.
 

Reklamacije:
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.


Sprememba pogojev poslovanja:
Te Pogoje poslovanja imamo pravico kadarkoli spremeniti. Za vas veljajo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku vašega naročila, razen če moramo pogoje spremeniti v skladu s posodobljenim ali novim državnim zakonikom. V tem primeru lahko morebitne spremembe vplivajo tudi na vaše naročilo.


Virusi, piratstvo in računalniški napadi:
Te spletne strani ni dovoljeno uporabljati na neprimeren način z namero uvedbe virusa, trojanskega konja, črva, logičnih bomb ali drugega programskega in tehnološko škodljivega ali kvarnega materiala. Ne smete tudi nepooblaščeno dostopat administracije spletne strani in strežnika. Neupoštevanje predhodno zapisanega se šteje za kršitev, ki se prijavi ustreznim organom. Razen odgovornosti, ki je obvezno predpisana v skladu z zakonodajo, ne nosimo nobene odgovornosti, ki je posledica škodljive programske opreme, tehnološko škodljivega ali kvarnega materiala in lahko vpliva na vaš računalnik, podatke ali materiale kot posledica uporabe te strani ali strani na katere vam spletna stran preusmeri.


Pripombe, predlogi, pritožbe, reklamacije in informacije:
V primeru pripomb, predlogov, pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate na telefonsko št. +386(0)31 851 133, preko elektronske pošte na naslov info@pitbike.si ali po pošti na naslov podjetja ali na naslov, ki je naveden na obrazcu za vračila in reklamacijo. 


Podjetje:
Podjetje Trgovina in storitve, Boštjan Šalej s.p. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Celje z dne 20.2.2013 in številko vpisa: 316-03-00507-2013/2. Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.

Trgovina in storitve, Boštjan Šalej s.p.
Gorica pri Šmartnem 49a
3000 Celje