Pogoji poslovanja Pitbike.si

Splošni pogoji spletne trgovine Pitbike.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Pitbike.si upravlja podjetje BON Trade d.o.o. Kompole 65 3220 Štore, matična številka: 8147825000, davčna številka: SI41345851.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Pitbike.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Pitbike.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Pitbike.si

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Pitbike.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, z registracijo pa registriran uporabnik. Tako gost kot gost kot registriran uporabnim pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Pitbike.si. 

Ob registraciji v spletno trgovino kot registriran uporabnik se ustvari tudi geslo. Uporabniško ime oziroma elektronski naslov in geslo registriranega uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Če želi registriran uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@pitbike.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena v najkrajšem možnem času, o poteku bo uporabnik obveščen. 

Dostop do informacij

Pitbike.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Pitbike.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vsaka cena v spletni trgovini je navedena kot redna ali akcijska. Ponudba dneva/dnevov je najboljša ponudba dneva/dnevov je posebej znižana cena artikla, ki velja za samo določeno obdobje.  Pridružujemo si pravico, da z naše spletne trgovine kadarkoli odstranimo katerikoli izdelek, da z njega odstranimo in spremenimo katerokoli vsebino, tudi ceno.

Cene

Cena izdelkov je takšna, kot je v trenutku naročila na naši spletni strani, razen v primeru napake. Končna cena izdelka je lahko manjša ob uveljavljanju ustrezne kode za popust.

Čeprav si na vse načine prizadevamo, da so cene prikazane na spletni strani pravilne, lahko pride do napake. Če odkrijemo napako, vas bomo o tem ustrezno obvestili, in vam zagotovili možnost, da naročilo potrdite ali odpoveste. Če ne bomo mogli vstopiti v stik z vami, naročila ne bomo obdelali in se bo smatralo za odpovedano, pri čemer vam bomo morebitno plačilo povrnili.

Cene izdelkov se lahko kadarkoli spremenijo, vendar pa razen v primeru napake, ne vplivajo na vaše naročilo.

Cena na spletni strani vključujejo DDV, ne vključujejo pa stroška dostave, ki se obračuna ob koncu nakupa pri skupni ceni.

Naročilo

Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine Pitbike.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če pa želenega artikla ne najdete nam pošljite e-mail na info@pitbike.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. 

Kupoprodajna pogodba med nami kot ponudnikom in vam kot kupcem je sklenjena v trenutku, ko oddate naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona) in prejmete prvo elektronsko sporočilo o statusu vašega naročila (velja za spletno naročilo). Pogodba bo shranjena v našem podjetju 30 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Pitbike.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. 

Registracija

Če ne želite opraviti nakupa kot gost in želite, da naslednji nakapi stečejo hitreje vam priporočamo, da se registrirate.

Na vaš e-poštni naslov, ki ste ga vnesli dobite še potrdilo o registraciji.

Ob naslednji uporabi spletne trgovine kliknete na Moj račun, vnesite vaš e-poštni naslov, ki ste ga uporabili za registracijo, ter vaše geslo, ki ste ga izbrali pri registraciji. Nato kliknete Prijavi se in že lahko nakupujete.

Postopek naročanja 

Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake.

1. korak:

"Izberite izdelek", opcijsko "velikost" ali "barvo" artikla, izberete "količino" in nato kliknete "v košarico". Sledi klik na "naročilo".

2. korak:

Tukaj lahko dodate komentar k naročilu, s klikom na Spremeni naslov pa izberete drug naslov za dostavo pošiljke.

3. korak (Informacije o plačilu)

4. korak (Potrditev naročila)

Popravilo naročila

Pišite nam na info@pitbike.si

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da izberete opcijo račun na podjetje, vpišite davčno številko in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).  Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Pitbike.si.

Spletna trgovina Pitbike.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati vnaprejšnje plačilo z nakazilom na TRR podjetja BON Trade d.o.o. po ponudbi/predračunu.

Obvestilo o poteku in obdelava naročila

Sproti boste obveščani o statusu vašega naročila - naročilo je sprejeto in naročilo je odpremljeno ali pripravljeno za prevzem. O statusu boste obveščeni na vašo elektronsko pošto, v primeru telefonskega naročila lahko tudi preko telefona. 

Čeprav bomo vedno storili vse kar lahko, da bomo obdelali vaše naročilo, se lahko z izjemnih okoliščinah (izčrpana razpoložljivost blaga pri nas in pri dobavitelju) vaše naročilo zavrne čeprav ste že prejeli sporočilo o obdelavi naročila. Pridružujemo si pravico, da lahko to storimo kadarkoli pride do takšnih izrednih okoliščin. Pri tem ne nosimo nikakršne odgovornosti do vas ali do katere koli tretje osebe za to, da naročilo ni bilo obdelano, po tem ko smo vam že poslali potrdilo naročila. V primeru, da ste naročilo že plačali, vam bomo znesek vrnili na vaš TRR račun.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031 851 133 ali po e-mailu na naslov info@pitbike.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po predhodno omenjenemu e-mailu.

Dobavni rok

Vsa naročila izdelkov so odvisna od njihove razpoložljivosti. Dobavni rok je od 2 do 11 dni. Na dobavni rok vpliva naročena znamka artikla in dobavljivost artikla. Naši dobavitelji imajo večino artiklov na zalogi, v primeru če ga mi nimamo. V skladu s tem, če obstajajo težave v zvezi z dobavo naročenega izdelka oziroma izdelek trenutno ni dobavljiv, vas bomo o tem ustrezno in pravočasno obvestili na vaš e-naslov. 

Načini plačila

Kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave, ki so navedeni v našem ceniku dostave.

Kupcu izdamo predračun zahtevanega blaga ali naročila in ga poravna na TRR podjetja (TRR SI56 1010 0005 6578 349, Banka Intesa Sanpaolo d.d.) preden je paket odposlan. 

Če izberete to opcijo vas sistem samodejno pošlje na Paypal, kjer potrdite plačilo.

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati vnaprejšnje plačilo na račun podjetja BON Trade d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja cena ob naročilu. 

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je vedno časovno omejena. Prejmete jo v elektronskih novicah, na družabnih omrežjih, lahko pa je tudi zapisana na spletni strani. 

Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila. V istem koraku v polje "promocijska koda" vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. 

Izdaja računa

Pitbike.si ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v fizični obliki. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Obročno plačilo

Leanpay omogoča obročni nakup: od 50 EUR do največ 12.000 EUR; v 6, 12, 18, 24, 36, 48, 60, 72 ali 84 obrokih. Več informacij: https://www.pitbike.si/obrocno-placilo-leanpay-motocross

Dostava blaga

Če ste pri naročilu izbrali možnost "Dostava po pošti" vam bomo naročeno blago dostavili preko kurirste službe DPD. Cena dostave je fiksna 4.50eur, pri nakupu nad 99,00 eur je dostava brezplačna. Brazplačna dostava ne velja za nakup motorjev - pitbajkov in ATVjev. Za dostavo motorjev velja naknadno obračunan strošek dostave 60eur. 

Provizije pri pošiljanju preko DPD ni! Pošta DPD vam dostavi paket na dom, pred tem vas obvesti z okvirnim časom dostave. Prav tako se lahko dogovorite s kurirjem, da za vas paket pusti na bencinskem servisu Petrol ali Pošti Slovenije.

Prizadevali si bomo, da bomo vaše naročilo odposlali že isti dan kot je bilo naročeno, kljub temu pa lahko pride do zamud zaradi razlogov kot so prilagajanje izdelkov in nastanek nepredvidenih okoliščin.

Prenos tveganja in lastninske pravice

Tveganja za izdelek postanejo vaša odgovornost od trenutka dostave. Lastninsko pravico izdelkov prevzamete, ko prejmemo celotno plačil vseh dolgovanih zneskov v zvezi s stroški dostave.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira pitbike.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

Napaka je stvarna kadar:

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec mora kontaktira Pitbike.si o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Zamenjava blaga

Če kupec naroči artikel in mu ne ustreza (prevelik, premajhen, napačen nadomestni del,….) in ga želi zamenjati, nas mora o tem obvestiti 3 dni od prejetja blaga. V naši vednosti in po dogovoru nam artikel pošlje nazaj in poslali mu bomo tistega za katerega smo se dogovorili. Edini strošek, ki bremeni kupca je vračanje artikla in ponovna dostava.

Blago za zamenjavo mora biti novo (v originalni embalaži, z etiketami, nerabljeno, ...), če smatramo, da je blago bilo uporabljeno ali je brez etiket, embalaže ter poškodovano vam ga žal ne moremo zamenjat.

Vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni od prevzema. Nato mora v roku najkasneje 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (BON Trade d.o.o., Kompole 65, 3220 Štore). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dni od odstopa pogodbe (nakupa). 

Če kupec vrača blago, ki ga je napačno naročil po njegovi krivdi, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.

Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki jih ni v redni ponudbi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.

Kupec je po izvedbi naročila, dolžan v vsakem primeru prevzeti dostavljeno blago in nato v 14 dneh od prevzema sporočiti, da odstopa od pogodbe. Če kupec ne prevzame blaga, ki ga je naročil, mu ponudnik zaračuna administrativne stroške v višini 15% vrednosti blaga, ki ga je kupec vrnil oziroma minimalno 5,00 EUR.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni ali pa so se poškodovali med transportom do Pitbike.si. Imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).

Vrnjene artikle Pitbike.si skrbo pregleda, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Tip pomankljivosti artikla:

Reklamacije

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Sprememba pogojev poslovanja

Te Pogoje poslovanja imamo pravico kadarkoli spremeniti. Za vas veljajo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku vašega naročila, razen če moramo pogoje spremeniti v skladu s posodobljenim ali novim državnim zakonikom. V tem primeru lahko morebitne spremembe vplivajo tudi na vaše naročilo.

Virusi, piratstvo in računalniški napadi:

Te spletne strani ni dovoljeno uporabljati na neprimeren način z namero uvedbe virusa, trojanskega konja, črva, logičnih bomb ali drugega programskega in tehnološko škodljivega ali kvarnega materiala. Ne smete tudi nepooblaščeno dostopat administracije spletne strani in strežnika. Neupoštevanje predhodno zapisanega se šteje za kršitev, ki se prijavi ustreznim organom. Razen odgovornosti, ki je obvezno predpisana v skladu z zakonodajo, ne nosimo nobene odgovornosti, ki je posledica škodljive programske opreme, tehnološko škodljivega ali kvarnega materiala in lahko vpliva na vaš računalnik, podatke ali materiale kot posledica uporabe te strani ali strani na katere vam spletna stran preusmeri.

Varovanje osebnih podatkov

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

E-novice

Če želite, da vam preko e-pošte pošiljamo do dvakrat tedensko novice, se lahko prijavite na e-novice. Prijava je prostovoljna in jo lahko vedno prekličete. Za pošiljanje e-novic uporabljamo spletni servis MailChimp. S prijavo na e-novice se strinjate, da se vaši osebni podatki uporabljajo znotraj tega sistema v skladu z njihovo politiko poslovanja in politiko zasebnosti. 

Nadzor nad podatki

Vi imate popoln nadzor nad vsemi vašimi osebnimi podatki, ki jih uporabljamo. V primeru, da karkoli ne želite da še vnaprej uporabljamo nam to sporočite. 

Pripombe, predlogi, pritožbe, reklamacije in informacije:

Pitbike.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pitbike.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Vse pritožbe so obravnavane zaupno. Ker se zavedamo, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Kot Pitbike.si, ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Naša največja odgovornost do vas za kakršno koli izgubo ali škodo, ki bi nastala v zvezi z vašim naročilom na Pitbike.si, je omejena na skupno ceno vašega naročila.

V primeru pripomb, predlogov, pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas kontaktiraje na telefonsko št. +386(0)31 851 133, preko elektronske pošte na naslov info@pitbike.si ali po pošti na naslov podjetja.

Podjetje:

Podjetje BON Trade d.o.o. je vpisano v poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Celje z 15.2.2018 in številko vpisa: 2018/6680. (pred tem Boštjan Šalej s.p. od dne 20.2.2013 do 31.3.2018). Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.

BON Trade trgovina in storitve d.o.o.

Kompole 65

3220 Štore

SI41345851

Posodobljeno: 12.10.2023